Browsing Category
Reviu
Tips “Stay Connected” Dengan Insan Tersayang Menggunakan iPhone!!! – Makin Sweet…
Kadang-kala kesibukan dan jarak membataskan perhubungan kita dengan teman dan keluarga yang secara langsung menganggu keakraban perhubungan tersebut. Tapi korang jangan risau, menggunakan iPhone,!-->!-->!-->…
Review Eksklusif: OPPO A53 Dengan Kadar Segar Semula 90Hz!!! Performance Okay Ke?
OPPO baru sahaja melancarkan peranti terbaharunya yang dikenali sebagai OPPO A53. Kalau di ikutkan spesifikasi di atas kertas, ia seperti menjanjikan keupayaan yang baik bagi kelasnya. Jangan mudah!-->…
Reviu Eksklusif: samsung Galaxy Tab S7+ Sebuah Peranti Wajib Beli?
Pada ketika ini, sudah banyak peranti pintar di pasaran dan boleh melakukan pelbagai fungsi. Jadi sejauh manakah kepentingan korang untuk beli Samsung Galaxy Tab S7+? Adakah wajar untuk korang beli?!-->…
Lebih Lama & Lebih Mengasyikkan Dengan Jabra Elite Active 75t!!!
Di pasaran pada ketika ini, suda hterlalu banyak earphone dari pelbagai pengeluar peranti. Namun banyak yang mengecewakan. Justeru, Jabra telah mengeluarkan satu peranti terbaharunya yang dikenali!-->…
Adakah OnePlus Nord Satu Peranti Mengecewakan Dari OnePlus? jom Baca!!
OnePlus Nord baru sahaja di lancarkan dan sudah ramai yang tidak sabar yang ingin mengetahui performance telefon ini. Adakah ia satu perkara yang mencewakan daripada OnePlus perkara ataupun ia satu!-->…
20 Sebab Kenapa Perlu Beli Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G!!!
Samsung Galaxy Note20 Ultra baru sahaja dilancarkan dan pastinya korang tertanya-tanya kenapa perlu untuk korang beli peranti ini kan?? Jom kita tengok 20 sebab kenapa kena beli peranti ini!!
!-->!-->!-->!-->!-->…
Reviu Eksklusif: ASUS ZenBook 13 Baharu – Kompak & Tampil Dengan Intel Core i7 Generasi…
Mahukan komputer riba yang kecil, ringan dan mudah dibawa tetapi hadir dengan spesifikasi yang sangat mantol? Ini dia jawapan bagi kehendak anda. ASUS ZenBook 13. Namun sejauh manakah kehebatan!-->…
Nak Tahu Cara Gimbal Stabilization & Extreme Night Mode Pada Siri vivo X50 Berfungsi? –…
Pasti kini semua mengetahui bahawa siri vivo X50 ini tampil dengan ciri yang sangat WOW iaitu Gimbal Stabilization dan Extreme Night Mode. Tapi tahukah anda bagaimana dua fungsi ni memberikan!-->…
5 Sebab Gimbal Stabilization Pada vivo X50 Pro Syiok Giler!!
vivo X50 Pro pastinya sebuah peranti yang unik dengan keupayaan yang luar biasa. Namun peranti ini sebenarnya hadir dengan fungsi yang hebat yang ramai tidak tahu iaitu Gimbal Stabilization. Tapi Apa!-->…
9 Sebab Kenapa Kena Beli HONOR 9A!!
HONOR 9A sudah pun dilancarkan dan pastinya korang masih tertanya-tanya kenapa perlu membeli peranti ini bukan? Meh kami kongsikan 9 sebab kenapa perlu beli HONOR 9A!!!
Design Giler Cantik!!!
!-->!-->!-->!-->!-->!-->…
