Khidmat Premium OPPO: Khidmat Eksklusif dan Mesra yang Memenuhi Pelbagai Keperluan Anda

75
- Iklan -

KUALA LUMPUR, Malaysia, 16 April 2021 /PRNewswire/ — Pada 11 Mac, OPPO memperkenalkan Find X3 Pro, telefon Android pertama di dunia yang merakam, memproses dan memaparkan satu-bilion imej berwarna. Berserta pelancaran peranti terunggul baharu tersebut, OPPO memperkenalkan pakej selepas-jualan serba baharu, Perkhidmatan Premium OPPO, bagi memberi pengalaman “VIP” kepada pemilik Find X3 Pro sebagai langkah penting dalam pengembangannya menuju pasaran mewah.

OPPO Premium Service:Exclusive and Friendly Services that Cater to Your Diverse Needs
OPPO Premium Service:Exclusive and Friendly Services that Cater to Your Diverse Needs

Prihatin anda Prihatin

Produk OPPO Care yang menjimatkan kos menyediakan penyelesaian baharu kepada pemilik Find X3 Pro sebagai sebahagian daripada komitmen OPPO untuk memenuhi keperluan teras pengguna.

  • Pelan Perlindungan Skrin: Peranti pra-tempah akan layak menerima jaminan kerosakan skrin OPPO CARE dalam tahun pertama selepas pembelian secara percuma.
  • Jaminan Lanjutan: OPPO menyediakan jaminan lanjutan selama 1 tahun untuk pelanggan yang membuat pra-tempahan tanpa caj. Tiada lagi kebimbangan mengenai masalah baik pulih dalam tempoh dua tahun pertama!

(Walaupun terlepas tempoh pra-tempah, diskaun eksklusif turut menanti anda.)

Dalam Jangkauan Anda

Kumpulan khas OPPO Find Master dilatih untuk memberi respon pantas terhadap masalah pemilik Find X3 Pro.

  • Talian Penting Eksklusif (7*24J): sebuah pasukan pakar akan menjawab soalan dan menyelesaikan masalah anda tepat pada masanya.
  • Lorong Premium: pelanggan Find X Series tidak perlu beratur dan mendapat perkhidmatan yang diutamakan melalui lorong “VIP”.

Perkhidmatan Baik Pulih Tanpa Bimbang

  • Perkhidmatan Jaminan Antarabangsa (IWS): OPPO telah menjadi peneraju bagi melancarkan IWS dan menaik tarafnya dengan kawasan liputan yang diperluaskan kepada 59 negara/wilayah pada musim bunga ini. Pemilik Find X3 Series dapat menikmati perkhidmatan jaminan, baik pulih dan penaiktarafan perisian di pusat perkhidmatan sah OPPO di negara/wilayah terpilih.
  • Jurutera Eksklusif: OPPO bertegas untuk memupuk jurutera teknikalnya sendiri melalui beberapa pusingan penyaringan dan bukannya menyumberluarkan perkhidmatan baik pulih kepada pihak ketiga. Justeru itu, pengguna Find X3 Pro berpeluang untuk menikmati perkhidmatan penyelenggaraan oleh jurutera teknikal berkemahiran tinggi sekalipun mereka tidak memerlukan baik pulih.

Dalam Jangkauan Anda

Perkhidmatan Penghantaran Kurier: Sekiranya anda berasa tidak senang dengan perjalanan jarak jauh, OPPO turut menawarkan pilihan penghantaran percuma. Sebaik sahaja anda mengemukakan permintaan melalui laman sesawang rasmi OPPO, atau My OPPO App, anda boleh memilih untuk peranti anda dihantar secara percuma. Tidak keterlaluan untuk mengatakan bahawa Perkhidmatan Premium OPPO memberi anda pendekatan baharu kepada pengalaman pelanggan yang holistik. Syarikat akan berusaha untuk menjadikan pengalaman pengguna yang terbaik sebagai teras daya saing masa depan syarikat.

Baca Lebih Lanjut: https://support.oppo.com/my/premium/

Ikuti Kami: @OPPOCareMY

Source: PRNEWSWIRE